+40 784 40 90 20
Ne găsiţi şi pe:

3. Construirea reputației

3. Construirea reputației

Construirea reputației unei companii merge în paralel cu promovarea serviciilor/ produselor sale și presupune comunicarea de PR (Public Relations).
Sau, altfel spus, cum o imagine bună a unei companii și renumele acesteia pot contribui pe termen lung la stabilitatea companiei și pot influența alegerea produselor sale de către clienți/ consumatori. "Durează 20 de ani să construiești o reputație bună și 5 minute să o distrugi", spune Warren Buffet.

Crearea unei relații bune și menținerea acesteia cu toți cei cu care compania intra în contact - clienți, consumatori, angajați, parteneri, furnizori, asociații non-guvernamentale, instituții, autorități etc. - începe prin angajamentul la un comportament etic al firmei, la transparență, la bune practici, la respectul pentru angajați.

Chiar dacă metodele vechi de PR sunt "long gone", avem profesioniști care pot gândi campanii creative și evenimente și vă pot ajuta în relația cu presa, pot găsi soluții pentru a vă ajuta la creșterea vizibilității și la îmbunătățirea imaginii.

Partajați pagina:

Comentarii

ConsultanțăFirme.ro
Newsletter

Pentru informații care contează.